Різке зростання співпраці ЗВО з рекрутинговими агентствами

28 травня 2023 року у виданні University World News опубліковано матеріал – “Jump in use of agencies to recruit international students” за авторства Шерон Делл (Sharon Dell).

У статті йдеться, що більшість університетів і коледжів у США стикаються з проблемами на шляху до відновлення після пандемії. Однак намітилися дві помітні тенденції: збільшення частки закладів, які співпрацюють з рекрутинговими агентствами стосовно набору іноземних студентів, і відхід цих агентств від залежності від рейтингів при оцінці того, як заклади готують студентів до успішного майбутнього.

Двома основними факторами, які враховують рекрутингові агенції при оцінці університетів-партнерів, є освітні програми та вартість навчання, тоді як рейтинги закладів вищої освіти (ЗВО) посідають третє місце за значимістю. Опитування, проведене Американською радою з міжнародного рекрутингу у співпраці з фірмою з аналізу ринку та стратегічного розвитку BONARD, Асоціацією адміністраторів міжнародної освіти та Національної асоціації з консультацій по прийому до ЗВО, зібрало дані 195 університетів США та 105 рекрутингових агентств у 39 країнах. Результати показують, що лише 40% навчальних закладів забезпечують зростання набору іноземних студентів у США, при цьому 53% очікують подальшого зниження, а 7% – стабільного набору.

Опитування також висвітлює проблеми, з якими стикаються агенції, включаючи вартість навчання та проживання в США, труднощі з отриманням віз та брак партнерів. З іншого боку, серед причин, на які посилаються американські навчальні заклади щодо набору іноземних студентів, є диверсифікація студентського складу, перетворення на більш глобальну структуру, сприяння глобальному навчанню, покращення фінансового становища та підтримка міжнародних досліджень.

Звіт про проведене опитування також торкається показників випуску та переведення студентів, відзначаючи стабільні показники випуску бакалаврів та зростання показників випуску аспірантів. Незважаючи на виклики, звіт оптимістично оцінює стан ринку набору іноземних студентів і підкреслює зростання партнерства між ЗВО та агентствами.

Крім того, він показує, що агенції надають пріоритет освітнім програмам, вартості навчання та пропозиціям ЗВО при визначенні потенційних партнерів у США, в той час як рейтинги стали менш важливими. Однак у звіті зазначається, що результати дослідження можуть бути неточними через недопредставлення рекрутингових агенцій у Китаї із-за їх закриття під час Covid.

У звіті підкреслюється більш загальний відхід від рейтингів при визначенні потенційних університетів-партнерів і зростаюча увага до того, як ЗВО допомагають студентам у досягненні професійного та особистого успіху.

Детальніше за посиланням:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230526140417676&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=GLNL0741