Прищепа Вікторія, студентка КПІ:
“Сам захід і його концепція мені сподобались. Саме розуміння того, що в тебе є можливість поспілкуватись з представниками світових брендів це просто щось! Зі своєї сторони, можу сказати, що в таких компаніях як Google, Facebook , Amazon знаходяться такі ж прості та привітні люди. Ми говорили як і про культуру компаній, так і про більш технічні питання, фотографувались та між нами не було ніякої статусової дистанції. З окремими представниками компаній ми добавились у друзі в LinkedIn і навіть в момент того, що не я їх шукала зі своєї сторінки а вони мене,зі свого телефону, якось стає класно і прикольно :)
Було гарне відкриття, мені сподобалось. Воркшопи також були цікаві. На одному з них, від компанії 3М, розповідали про можливість стати менеджером навіть якщо попередньо ти був мануальним тестувальником. Його відвідала і я. Там була й практична частина під час якої було 4 команди по 2 людини: 1 був тестувальником, 1 – розробником. Їм треба було зробити паперовий літак, чий полетить далі, той і виграв. Мене назначив суддею. Це було досить весело і я зовсім не боялася говорити у мікрофон англійською ? Після закінчення, спілкувались з спікерами і вони розказували про те, що перед початком досить переживали як все пройде. Але насправді в них все вийшло круто!))
З того, що не сподобалося, то це мало смітників. Вони були лише по краях великих холів і це було ну дуже незручно. Також в них є додаток для заходу, в якому був розклад всіх подій. Проте, насправді, час вказаний там та як було насправді, зовсім не співпадали. Також досить хаотично було з обідами. Більше половини присутніх, як мінімум у перший день точно були голодним, бо цей процес ніяк не котролювався.
Якщо мене запитати чи поїхала б наступного року сюди вдруге, я б сказала що так. Бо там було багато цікавих людей та інформації, новий рівень заходу як для студента, а також хороший простір для практикування англійської. А ще я зрозуміла, що добре розумію Польську, але нічого сказати не можу ?
Ось такі мої емоції :)”.