16 липня 2023 року у виданні University World News опубліковано матеріал – “QS’ global university rankings revamp is a leap backwards” за авторства Алана Рубі (Alan Ruby) та Цзе Ліен (Jie Lien).
У статті обговорюються нещодавні зміни, внесені упорядниками QS, однією з найбільших систем рейтингів університетів, до своєї формули ранжування. Після 20 років використання однієї й тієї ж формули, QS ввів три нові елементи: Sustainability (Сталий розвиток), Employment Outcomes (Результати зайнятості) та International Research Network (Міжнародна дослідницька мережа), зменшивши при цьому вагові коефіцієнти Academic Reputation (Академічної репутації) та Faculty to Student Ratio (Співвідношення викладачів до студентів). Мета полягає в тому, щоб підкреслити здатність випускників до працевлаштування, віддавши 20% загальної оцінки показникам, пов’язаним з працевлаштуванням.
Новий чинник “Результати зайнятості” оцінює навчальні заклади за двома складовими: Graduate Employment Rate (Працевлаштування випускників) і Alumni Impact (Вплив випускників). Працевлаштування визначається як наявність оплачуваної роботи протягом 15 місяців після закінчення навчання, за винятком подальшого навчання, створення сім’ї, військової служби та волонтерської роботи. Однак показник “Вплив випускників” критикують за те, що він фокусується на видатних чоловічих постатях у конкретних галузях, з ухилом у бік бізнесу та політики. Це ігнорує внесок жінок та осіб, які працюють для загального блага, а не заради особистої репутації чи матеріального добробуту.
У статті висловлюється занепокоєння щодо вузької спрямованості нової методології глобального рейтингу QS, яка не враховує досягнення різних дисциплін і галузей, що виходять за межі бізнесу та політики. У ній аргументується, що показники не враховують видатних викладачів, медсестер, соціальних підприємців та інших, які роблять позитивний внесок у суспільство, але можуть не отримати широкого визнання або не потрапити до впливових списків, які опубліковані в таких журналах як Fortune і Forbes.
Загалом, стаття підкреслює потребу в більш інклюзивній та всеосяжній методології рейтингування, яка б оцінювала більш широкий спектр досягнень і внесків різних особистостей та наукових галузей в академічній спільноті.
Детальніше за посиланням:
https://www.universityworldnews.com/post.php?story=20230710212521782&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=GLNL0748