Богдана Хмельницького, 29/2
оф. 17, Київ, Україна
подивитися на карті
+38 044 288 03 04

Львів | 5-9 листопада
Київ | 10-11 листопада

Мета проекту – ознайомити українську аудиторію з польським досвідом дискусій довкола публічного використання історії, а також досвідом творення історичного знання фахівцями спільно з і для широкої публіки. Перший гість проекту – Ева Доманська, знаний історик, ініціатор публічно-історичного проекту «Рятувальна історія».

Львів

5 листопада / 16:15 / відкрита лекція Еви Доманської «Рятувальна історія» / Український Католицький Університет / корпус Гуманітарного ф-ту / вул. Козельницька 2-А, ауд. 424

6 листопада / 18:00 / публічна дискусія «Ангажована гуманітаристика: як будувати учасницьку історичну культуру» / Центр міської історії Центрально-Східної Європи / вул. акад. Богомольця, 6

Учасники: Ева Доманська, Софія Дяк, Олександр Зайцев, Наталя Отріщенко, модератор – Володимир Склокін

6, 7, 9 листопада / 10:00 – семінари Еви Доманської для студентів «Рятувальна історія»  / Український Католицький Університет / корпус Гуманітарного ф-ту / вул. Козельницька 2-А, ауд. 424

 

Київ

10 листопада / 17:00 / публічна дискусія «Ангажована гуманітаристика: як будувати учасницьку історичну культуру?» / Центр польських та європейських студій НаУКМА  / вул. Волоська, 8/5.

Учасники: Ева Доманська, Олена Бетлій, Кирило Галушкo, модератор – Володимир Склокін.

11 листопада / 10:00 / семінар для студентів «Рятувальна історія» / Центр польських та європейських студій НаУКМА  / вул. Волоська, 8/5

Під час заходів професор Ева Доманська представить власну концепцію «рятувальної історії», що спирається на результати 4-річного колективного проекту, реалізованого в Польщі у 2010-2014 рр. «Рятувальна історія»зосереджується на пошукові, збереженні і введенню в обіг витіснених з Великої Історії і часто забутих фрагментів минулого, а також документації їхніх різноманітних слідів.

Публічна дискусія «Ангажована гуманітаристика» буде присвячена порівнянню польського і українського досвіду розвитку ініціатив публічної історії і пошуку відповідей м. ін. на такі питання: якою може бути нова суспільна роль історії в ситуації поступового занепаду національної держави в Європі і західному світі? Чи можлива суспільно ангажована гуманітаристика вільна від політичної інструменталізації? Як будувати партиципаційну історичну культуру, засновану на рівноправній взаємодії професійних істориків і представників локальних спільнот? Які форми та формати публічної історії є найактуальнішими та найефективнішими в сучасному контексті України та Центрально-Східної Європи?